Algemene voorwaarden

Cursussen

Reservering en betaling

Bij aanmelding van een cursus, workshop of evenement ontvang je een bevestigingsmail met instructies voor betaling. Boekingen zijn pas definitief na ontvangst van de betaling dus wij kunnen jou helaas geen plek garanderen als we van tevoren geen betaling hebben ontvangen.

Annuleringsvoorwaarden

Mocht je onverhoopt toch niet in de gelegenheid zijn om aan een cursus, workshop of evenement deel te nemen, dan hebben wij de volgende regeling: je hebt recht op een volledige terugbetaling minus 10% administratiekosten, wanneer je je 6 weken voor de cursus moet afmelden. Bij minder dan 4 weken berekenen wij 35 % en bij minder dan 1 week 75 %. Daarna zal het volledige bedrag gerekend worden. Je kunt natuurlijk ook altijd iemand in je omgeving blij maken met jouw plaats in de cursus!

Prijzen

De prijzen van alle cursussen, diensten en evenementen die staan vermeld op de website van CareSpace, in flyers en eventueel ander promotiemateriaal zijn in principe bindend. CareSpace heeft echter het recht haar prijzen te allen tijde te wijzigen.

Korting

Vaak bieden we een standaard kortingsprijs voor minima. Neem contact op via info@carespace.nl als je een betalingsregeling wilt bespreken.
Bij evt. vroegboek korting geldt de korting zolang de betaling is ontvangen vóór de korting deadline. Deelnemers die ná een deadline betalen, dienen de reguliere prijs te betalen.

Intellectueel eigendom

Het auteursrecht op trainingsmateriaal berust bij de ontwikkelaars van Authentic Presence, Awareness-Centred Deep Listening Training (ACDLT®) of CareSpace zelf, tenzij een andere auteursrecht hebbende op het werk zelf is aangegeven. Een student kan alleen gegevens uit enig materiaal publiceren of vermenigvuldigen na uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de desbetreffende auteur.

 

Coaching

Vertrouwelijkheid

CareSpace verplicht zich tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie met betrekking tot onze klanten. Vertrouwelijke informatie is die informatie, die als zodanig wordt gedeeld met CareSpace en alle andere informatie, die redelijkerwijs als vertrouwelijk beschouwd kan worden. De enige uitzondering op deze overeenkomst is wanneer er een direct gevaar wordt waargenomen voor de veiligheid van de Cliënt of die van de omliggende gemeenschap. De Opdrachtnemer is verplicht dit te melden aan de relevante autoriteiten.

Zie ook ons privacybeleid.

Implementatie van een coachingstraject

Wanneer een Client een overeenkomst sluit met de Opdrachtnemer voor een coachingstraject, de Opdrachtnemer zal handelen op basis van een inspanningsverlichting, zonder een resultaatsverplichting. De Opdrachtnemer dient zijn verplichtingen na te komen volgens de normen van zorgvuldigheid en vaardigheid die gelden op het moment van uitvoering.

De Opdrachtnemer ontvangt regelmatig supervisie van The Academy of Soul-Based Coaching en houdt zich aan de Internationale Gedragscode voor Coaches.

Prijzen en betaling

Prijzen voor coaching zijn inclusief BTW.

De Opdrachtnemer hanteert 3- of 5-sessie bundels waarvoor vooraf betaald dienen te worden.

De Opdrachtnemer hanteert daarnaast een maandelijkse facturering per losse sessie.

Betaling voor losse sessies dient, tenzij anders schriftelijk overeengekomen, binnen 14 kalenderdagen na de factuurdatum te geschieden in de door de opdrachtnemer aangegeven valuta. Betaling dient te worden voldaan zonder enige aftrek, compensatie of opschorting, om welke reden dan ook.

Indien de Cliënt de verschuldigde bedragen niet vóór de vervaldatum betaalt, is de Cliënt in verzuim, zelfs zonder verdere ingebrekestelling door de Opdrachtnemer. De Opdrachtnemer heeft het recht om alle werkzaamheden voor de Cliënt per direct te staken of op te schorten, zonder dat hij jegens de Cliënt op enigerlei wijze aansprakelijk kan worden gesteld voor enige schadevergoeding in geval van betalingsverzuim door de Cliënt.

Afspraken rondom het coaching traject zelf

De overeenkomst tussen de Cliënt en de Opdrachtnemer voor een individuele coaching traject eindigt automatisch na afloop van het overeengekomen traject.

Cliënt en Opdrachtnemer hebben te allen tijde het recht om de overeenkomst te beëindigen indien zich een ontwrichte situatie voordoet tijdens het overeengekomen traject.

De Cliënt heeft altijd het recht om de overeenkomst te beëindigen. De Cliënt blijft echter verplicht te betalen voor dat deel van het traject dat al heeft plaatsgevonden.

Annulering van een individuele afspraak kan kosteloos worden gedaan tot 24 uur voor de afspraak. Indien de afspraak binnen 24 uur voor de betreffende afspraak wordt geannuleerd, wordt 50% van het voor de afspraak geldende tarief in rekening gebracht. Bij overmacht worden de kosten van de ruimte doorberekend.

Een individuele afspraak annuleren kan telefonisch of via e-mail naar: annie@carespace.nl.

Aansprakelijkheid

De Opdrachtnemer aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit of verband houdt met de door hem uitgevoerde diensten, tenzij de Cliënt kan aantonen dat de schade is veroorzaakt door opzet of grove nalatigheid van de opdrachtnemer.

De aansprakelijkheid van de Opdrachtnemer is beperkt tot de factuurwaarde van de overeenkomst, of ten minste dat deel van de overeenkomst waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.

Iedere aansprakelijkheid van de Opdrachtnemer voor indirecte of gevolgschade, van welke aard dan ook, is uitdrukkelijk uitgesloten.

De Cliënt is verantwoordelijk voor elke noodzakelijke of wenselijke vervolgstap die een deelnemer moet nemen als gevolg van deelname aan het traject dat door de Cliënt is aangegaan.

De Cliënt vrijwaart de Opdrachtnemer en, waar van toepassing, derden voor iedere aanspraak – in de ruimste zin van het woord – van een deelnemer die op verzoek van de Cliënt deelneemt aan het traject.

Toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen waarmee de opdrachtnemer diensten verleent of goederen levert. Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn alleen geldig indien uitdrukkelijk schriftelijk overeengekomen tussen de Cliënt en de Opdrachtnemer.

Deze voorwaarden zijn eveneens van toepassing op aanvullende en opvolgende opdrachten van de Cliënt.

Eventuele inkoop- of andere voorwaarden van de cCiënt zijn niet van toepassing op de diensten van de Opdrachtnemer, tenzij deze geheel of gedeeltelijk door de opdrachtnemer uitdrukkelijk schriftelijk zijn aanvaard.

 

Definities

Opdrachtnemer

CareSpace, een eenmanszaak geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Amsterdam onder nummer 71840737. CareSpace biedt diensten aan en maakt reclame voor zijn diensten.

Cliënt

De persoon die, direct of indirect (via zijn/haar werkgever), dan wel via een bedrijf of instantie, een opdracht verstrekt aan CareSpace.

Partijen

Waar aangeduid, verwijst “Partijen” naar de Opdrachtnemer en de Cliënt in de Overeenkomst.

Diensten

Alle door de Opdrachtnemer aan de Cliënt geleverde diensten en producten— in de ruimste zin van het woord, met inbegrip van maar niet beperkt tot coaching en andere vormen van ondersteuning, zoals training en advies, evenals andere ad-hoc taken die nodig zijn voor de uitvoering van een overeenkomst en inherent zijn aan de bedoeling van de overeenkomst, zelfs indien deze niet expliciet als zodanig gedefinieerd zijn of op uitdrukkelijk verzoek van de Cliënt worden uitgevoerd.

Traject

De overeenkomst tussen de Opdrachtnemer en de Cliënt.

Blijf op de hoogte van onze activiteiten

Op de hoogte blijven van onze trainingen, workshops, lezingen en andere activiteiten? Schrijf je nu in en ontvang 1x per maand een update.

Wanneer je je inschrijft ga je akkoord met ons privacy beleid. Na inschrijving kan je je altijd weer uitschrijven